zaterdag 8 april 2023

Sweet Songbirds slimline kaart


Dit vrolijke kaartje maakte ik voor de Facebookhop van zaterdag 8 april van het 
Stampin' UP! Dreamgirls team.

De basiskaart maakte ik van Pale Papaya kaartkarton van 8 1/4 inch x 7 inch, gerild op de korte kant op 3 1/2 inch.
Voor de mat op de voorkant gebruikte ik Evening Evergreen kaartkarton van 
3 1/8 inch x 8 1/8 inch 
Voor zowel de binnen als de buitenkant van de kaart gebruikte ik twee witte matten van
basic white kaartkarton van 3inch x 8 inch.


Voor de volgens gebruikte ik de stempelset en de bijhorende pons.
Ik stempelde de vogels in de kleuren Polished Pink, Pale Papaya en Fresh Fresia.
De blaadjes aan de boom zijn in de kleur Soft Succulent.

Ik gebruikte dus de kleuren van de incolors 2021 - 2023, die ons helaas vanaf mei gaan verlaten (behalve de Fresh Fresia).


De stempelset en de pons gaan wel mee naar de nieuwe catalogus maar niet meer als een bundel.





De kaart past precies in een slimline enveloppe, die ook via Stampin' UP! nog te bestellen zijn in de maand april.

Alle Stampin' UP! producten zijn hier bij Feel Creative 2 te bestellen.

Heb je vragen stel ze dan ook gerust, ik help je graag!

Ik wens jullie hele fijne Paasdagen.

Astrid