zaterdag 22 april 2023

Boekenlegger-kaart

(ik maakte er ook een video van)


Deze kaart maakte ik met de Sweet Citrus bundel, die bestaat uit een embossingfolder, stansen en een stempelset.

Het hoekje van de kaart kan er af gehaald worden, en is bedoeld als een boekenlegger.
Zo stuur je iemand dus een kaart en cadeautje in één!



Op 2 mei aanstaande komt de nieuwe jaarcatalogus van SU uit.
Als demo heb ik al een pre-order kunnen plaatsen.
Dit jaar is de catalogus extra bijzonder omdat er naast de 5 nieuwe incolors ook nog andere nieuwe kleuren bijkomen.

Ik maakte dezelfde kaart als hierboven ook in de nieuwe incolor Moody Mauve












Ik maakte er ook een video van die te bekijken is op mijn YouTube-kanaal.
Ben jij al abonnee? Doe het dan snel, dan mis je geen enkele video meer!

Wil jij ook bestellen, dat kan hier bij mij!
Stuur me een berichtje op info.feelcreative2@gmail.com

Creatieve groetjes Astrid