maandag 27 maart 2023

Doosje in de vorm van een Paashaas


Over een kleine twee weken is het alweer Pasen.
Voor op de Paastafel maakte ik dit leuke doosje, gevuld met chocoloade paaseitjes.

Ook leuk om mee te nemen als cadeautje als je ergens op visite gaat met de Pasen.

Ik maakte het haasje als onderdeel van de videohop van de Stampin' UP! Dreamgirls.
Dit is het team waar ik onderdeel vanuit maak!


Ik maakte van dit project ook een video, die te zien is op mijn YouTube kanaal.

Ben jij al geabonneerd?! 
Zo ja, helemaal geweldig, zo nee doe het dan alsnog dan mis je voortaan geen video meer!

Hier het linkje voor de video:

Alle producten van Stampin' UP!, ook die uit deze video zijn hier bij mij te bestellen.
Ik maak je bestelling graag in orde en heb voor klanten altijd wel iets extra's.
Stuur je bestelling naar : info.feelcreative2@gemail.com

Dit mailadres kun je ook gebruiken voor het stellen van eventuele vragen.

Creatieve groetjes Astrid