zaterdag 10 september 2022

Stampin' UP! - Lovely In Linen - 

bedankkaartjes - eenvoudig met een geweldig wauw effect



Vandaag doe ik weer mee aan de Facebookhop van het Lovely Stampers team.

Ik maakte deze bedank-kaartjes met het geweldige Lovely in Linen voordeelpakket.
Het pakket bestaat uit een geweldige stempelset met bijpassende pons, designer papier en een embossingfolder.
De onderdelen in het pakket zijn uiteraard ook los te bestellen, hier bij mij!

Voor de kaartjes gebruikte ik het designer papier, stempels en de pons.


In het echt zijn de kleuren van dit papier zo vrolijk en spatten van de kaart.
De kleuren die in het papier zitten zijn:
Sweet Sorbet - Pale Papaya - Soft Succulent - Evening Green - Night of Navy

Van deze kleuren verkoop ik alle bijgaande producten zoals de inkt, het kaartkarton en andere bijpassende assesoires.









Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb kunnen geven om zelf ook aan de gang te gaan, met de geweldige producten van Stampin' UP!

Voor bestellingen en/of vragen kun je mailen naar info.feelcreative2@gmail.com
Ik verzorg graag jouw bestelling of beantwoord graag eventuele vragen.

Wist je trouwens dat ik een eigen YouTube kanaal heb waar ruim 40 video's op staan waarbij ik stap voor stap projecten maak, want jij kan het namelijk ook!
Zie ik je daar? Vergeet je niet gratis te abonneren op het kanaal dan mis je niks.

Ik wens jullie nog een fijn weekend en leuk dat je even een kijkje heb genomen hier op mijn site.

Creatieve groetjes Astrid