donderdag 11 augustus 2022

Cadeauverpakking met magneetsluiting

gemaakt in de kleuren Orchid Oasis en Parakeet Party


 Ik hou ervan om cadeauverpakkingen te maken.
Een originele manier om cadeautjes te geven, handgemaakt en een stuk persoonlijker!

Deze cadeauverpakking is ruim en biedt daarom veel mogelijkheden om "dingen" in cadeau te doen.

Ik gebruikte twee van de vijf nieuwe incolors.
Vrolijke kleuren die de verpakking een geweldige uitstraling geven.
Het doosje sluit met een magneet, helemaal weggewerkt in de verpakking zodat deze niet zichtbaar is.


Wil je nou ook deze prachtige doosjes maken, alle producten zijn bij mij verkrijgbaar.
Stuur me een berichtje en ik verzorg graag jouw bestelling.
Ook de kant en klaar producten zijn te bestellen als je zelf iets minder creatief bent maar toch graag iets persoonlijks wil weggeven.

Op mijn YouTube kanaal vind je allerlei inspirerende video's waarin ik je stap voor stap mee neem in de wereld van handgemaakte kaarten en projectjes.
Kom je ook snel langs!!

Creatieve groetjes Astrid