zaterdag 23 december 2023

Zelfsluitend doosje

(gemaakt met het gratis papier uit de sale - a - bration catalogus)



 Op 4 januari 2024 is het weer zover, de sale - a - bration gaat van start en duurt t/m 29 februari 2024.

Bij iedere bestelling van EUR 60 of een veelvoud hiervan, mag je een gratis product uitzoeken uit de speciale catalogus.

Het designer papier dat ik voor dit doosje gebruikte is daar een mooi voorbeeld van. 
Het Softly Stippled DSP is gratis bij een bestelling van EUR 60
Het papier bestaat uit 12 vellen, 2 vellen van elk design dubbele kanten.
De vellen zijn 30,5 cm x 30,5 cm.

De nieuwe mini catalogus en de sale - a - bration catalogus zijn beide digitaal te bekijken op deze site. 
Op jouw desktop vind je ze aan de rechterkant van de pagina.
Bekijk je dit met je mobiele telefoon, scroll dan helemaal naar beneden en kiers onder aan voor "internetversie tonen".

Van dit project maakte ik een leuke en duidelijke YouTube video, die te vinden is op mijn YouTube kanaal.
Vergeet je niet te abonneren op dit kanaal zodat je ook in 2024 geen video meer zal missen.


Alle producten die ik heb gebruikt zijn hier bij mij te bestellen.
Bestellen tot en met 29 februari is extra leuk omdat je in die periode gratis producten mag uitzoeken.
Stuur voor bestellingen of vragen een mail naar : info.feelcreative2@gmail.com 


Creatieve groetjes Astrid