zaterdag 10 december 2022

Christmas Crackers

(een leuk weggevertje voor in de maand december)



In de maand december rennen we vaak van de ene naar de andere kant.
Familiebezoekjes en nog even met je vrienden en/of vriendinnen afspreken.
De laatste loodjes op het werk en dan even genieten van een paar vrije dagen.

Hoe leuk is het dan om nog even een aardigheidje mee te nemen.
Deze Christmas Crackers zijn eenvoudig om te maken en zo leuk om weg te geven.


Om ze te maken heb je een stuk DSP nodig van 6inch x 6 inch

Op de ene zijde zet je de rillijnen op @1 inch, @ 2 inch, @ 3 inch, @4 inch en @5 inch
op de andere zijde zet je de rillijnen op @1 inch @1,5 inch en @ 2 inch en op @4 inch, @4,5 inch en @5 inch

Verder heb je een enveloppe punch board nodig om de cracker te kunnen creëren.

In onderstaande filmpje kun je zien hoe je dat doet (er zijn enorm veel filmpjes hierover te vinden op YouTube) voorbeeld filmpje


Hier nog een voorbeeld waarbij ik weer een ander DSP gebruikte.
Zo creëer je meteen weer een heel andere look!


Alle producten van Stampin' UP! zijn hier bij mij te bestellen en eventuele vragen beantwoord ik graag. 

Stuur mij even een mail info.feelcreative2@gmail.com
en ik neem contact met je op!

Ik wens jullie een hele gezellige decembermaand
creatieve groetjes Astrid