zaterdag 14 mei 2022

Lieveheersbeestjes

(hij is nu nog te bestellen)


Het blijft één van mijn favoriete stempelsets uit de mini catalogus.
Helaas gaat hij ons verlaten, maar deze maand nog te bestellen.
De set (ook verkrijgbaar in een bundel met de pons) is verkrijgbaar in het Engels en in het Nederlands.

Voor de Facebook-hop van vandaag maakte ik dit cadeaudoosje (de zogenaamde shadowbox) naar het idee van de Paper Pixie.

Ik hou ervan om cadeaudoosjes te maken en ze op voorraad te hebben.
De reacties van mensen zijn altijd zo geweldig als je een cadeautje weggeeft, en aandacht hebt besteed aan een zelfgemaakte verpakking!


Bij mij ben je aan het goede adres voor het bestellen van Stampin' UP! producten.
Ze zijn niet verkrijgbaar in de winkel, dus je hebt altijd iets unieks in handen.

Heb je vragen of wil je graag een bestelling plaatsen stuur me een mailtje:

Creatieve groetjes Astrid